Nordic Workplace 365

Overblik og effektivitet med rollebaseret adgang

Nordic Workplace 365 er en enkel og brugervenlig løsning, som samler virksomhedens mangeartede dokumenter og øvrige filer på en central platform. Vi giver medarbejderne nem og hurtig adgang til de relevante dokumenter, filer og programmer.

Mange virksomheder er efterhånden ved at være i mål med digitaliseringen, som omhandler de typiske administrative opgaver mv.

Men har vi sørget for at få alle grupper af medarbejdere ”digitaliseret”, uanset hvilken jobfunktion de måtte have? Vi hjælper vores kunder med at nå ud til alle medarbejdere, ved at gøre at de ikke helt it-trænede, også kommer med på rejsen.

Med Nordic Workplace 365 opnås bl.a. følgende:

  • Rollebaseretadgang​
  • Nem log-in​
  • Virker på alle platforme​
  • Ingen data lokalt​
  • Hver “tile” har sin egen funktion

Vil du høre nærmere?

Kontakt Michael Andersen på mia@nordiccloud.dk eller +45 8877 4100 for en uforpligtende samtale.